کاشت ابرو


کاشت ابرو
به دلیل اپیلاسیون ، جای زخم یا به سادگی در طی سالها ، انجام یک کاشت ابرو در جایی که می توانیم دوباره چگالی اولیه آن را بازیابی کنیم ، ضروری است.


تکنیک مورد استفاده FUE (استخراج واحد فولیکولی) است. تحت بی حسی موضعی انجام می شود. فولیکول ها معمولاً از ناحیه ناحیه استخوان استخراج می شوند زیرا بسیار شبیه به ابروها هستند (تعداد موها در فولیکول و ساختار).

یک تغییر در کل ممکن است تقریباً به 500 فولیکول نیاز داشته باشد. نکته مهم در طراحی ابرو مناسب و پیروی از جهت طبیعی مو هنگام باز شدن کانال ها ("سوراخ های سوراخ دار") است. می توانید ابروها را به صورت جزئی (مثلاً برای پوشاندن زخم ها) یا کاملاً تغییر شکل دهید. نتیجه کاملاً طبیعی و بدون زخم و ماندگاری است.

بعد از مداخله: بیمار تحت عمل جراحی می تواند زندگی كاملاً عادی را پس از مداخله به دنبال داشته باشد ، به سادگی چند روز اول را نگه دارید تا این كه زخم ها سقوط كنند (تقریباً 10 روز) و خود را از آفتاب برای چند روز با عینك آفتابی محافظت كنید. .

کاشت ابرو
میکروگرافت ابرو
همانطور که اظهار داشتیم ، ابروها چندین کار ضروری را انجام می دهند:

آنها برای محافظت از چشم در برابر عرق و باران از روی صورت ، از بین بردن آنها ، جلوگیری از ورود آنها به چشم ها استفاده می کنند. آنها به ما این امکان را می دهند که بدون ناراحتی در چشم ها ورزش و عرق کنیم.
آنها ما را از گرد و غبار و ماسه ، در برابر عوامل خارجی محیط محافظت می کنند. آنها از بروز عفونت ها جلوگیری می کنند. آنها "متحدین" مژه ها هستند.
آنها با جلوگیری از بروز مستقیم صاعقه در چشم ، جلوگیری از شعله ور شدن و درخشش از بازتاب ، ما را از آفتاب محافظت می کنند.
آنها به ما کمک می کنند تا در حین برقراری ارتباط خود را بیان کنیم ، و اطلاعاتی راجع به وضعیت ذهنی خود (شادی ، غم ، عصبانیت و غیره) ارائه دهیم ، آنها مانند "لهجه" بدن هستند که به ارتباطات تأکید می کنند. بسیاری اوقات ، بدون نیاز به کلمه ، می توانید با حرکت ساده ابروها ، حال و هوای شخص را بشناسید.
آنها بخش مهمی از زیبایی شناسی صورت ما هستند. تغییر در ارزیابی که ما می توانیم در مورد الگوهای زیبایی فرد ایجاد کنیم اگر آنها را با ابرو یا بدون ابرو تصور کنیم و نحوه جمعیت ، مراقبت و غیره را تصور کنیم.
به همین دلیل است که گاهی اوقات بازیابی آنها چه برای زیبایی شناسی و چه برای عملکرد ضروری است.

Comments

Popular posts from this blog

کاشت مو از ریش

لیزر موهای زائد

لیفت صورت با نخ