درمان ریزش مو چگونه صورت میگیرد؟



هم در پاییز و هم اکنون بهار ، طبیعی است که موهایمان بیشتر ریخته شود ، اما نباید نگران باشیم زیرا هر روز تجدید می شود. بنابراین نباید نگران باشیم زیرا پساب فصلی همیشه به طاسی منجر نمی شود زیرا با یک سقوط محدود مطابقت دارد. با این حال ، اگر این سقوط فصلی فراتر رود ، باید هوشیار باشید. اگر می خواهید ریزش مو را درمان کنید و با درمان ها و دارایی هایی که واقعاً کارایی دارند ، آلوپسی را متوقف کنید ، یک بار برای همیشه جدیدترین ها را امتحان کنید تا با آن مبارزه کنید. ما از متخصصان سؤال می کنیم و بهترین محصولات زیبایی را که به شما کار می کند به شما پیشنهاد می کنیم.

ما نباید نگران ریزش موی گاه به گاه در ماه های بهار و پاییز باشیم ، فصلی که هر روز موها تازه می شوند و در آن تقریباً 100 مو در فاز تلوژن (پاییز) قرار می گیرند و 100 مو دیگر نیز تجدید می شود. در مرحله آناژن (رشد).

یکی از سه مراجعه کننده کاشت مو، مو زن است و تعداد زنانی که پیوند مو دارند در سالهای اخیر 25 درصد افزایش یافته است
با این حال ، هنگامی که این پاییز است ، وقتی باید هوشیار باشیم. علائم آن از بین رفتن ضخامت مو است ، هنگامی که پوست سر قابل مشاهده تر است ، هنگامی که موها ضعیف تر می شوند ، و موهای بیشتری از رشد می یابد ، ورودی ها در سنین پایین شروع می شوند ...
کاشت مو به انواع زیر تقسیم بندی میشود:
کاشت مو به روش FIT


بنابراین ، اولین کاری که ما باید انجام دهیم اینست که نوع آلوپسی را در سطح پزشکی تشخیص دهیم ، زیرا بیش از 100 نوع مختلف (هورمونی ، ژنتیکی ، دلایل خود ایمنی ، مواد غذایی ، داروها ، استرس ، بیماریهای داخلی و غیره) وجود دارد و یک بار آلوپسی ، درمان متفاوت است.
شامپوهای ریزش مو ، لوسیون های رشد مو ، تونیک هایی با خواص معجزه آسا ، ویتامین ها برای تقویت مو ، داروهای گیاهی و ... هر روز و در سراسر جهان محصولات و درمان های بیشماری برای آلوپسی به فروش می رسد. زیرا مو و به خصوص ریزش آن ، بسیاری از افراد را نگران می کند ، زیرا این یک ویژگی تعیین کننده تصویر ما است. گچ آن را نیز به عنوان کلاهبرداری ها و فریب های متعدد ، مورد علاقه قرار می دهد زیرا واقعیت این است که مو شاید تغییراتی ترین قسمت بدن ما باشد و تکامل آن با گذشت زمان غیرقابل پیش بینی است.

از این رو ، بیش از هزار متخصص پوست و محقق از 70 کشور - که چند روز پیش در Sitges (بارسلونا) جمع شده بودند - بخشی از کنگره جهانی XI را برای تحقیقات مو اختصاص داده اند تا همه کارهایی را انجام ندهد که از آن استفاده نمی کنند و برخی از آنها استفاده می کنند. زمان درمان ریزش و ریزش مو ، آلوپسی بسیار ترسناک. و نتیجه گیری های وی جایی برای تردید باقی نمی گذارد: درآمد صنعت داروسازی مرتبط با کیهان شناسی - محصولاتی با عملکرد پزشکی تایید نشده و بدون پایه علمی - برای موها سی برابر بیشتر از درآمد حاصل از محصولاتی است که واقعاً تأثیراتی روی مو دارند. مو

ریزش موی دوره ای یک روند طبیعی فیزیولوژیکی برای تجدید مو است
این توسط Ramón Grimalt ، رئیس کنگره فوق الذکر و استاد پوست در دانشگاه بین المللی کاتالونیا (UIC) توضیح داده شده است ، که تأکید می کند: "مشکل اساسی در مورد درمان موها این است که فرد توانایی این را نداشته باشد که اگر آنها نبودند چگونه باشند. من انجام می دادم ، و این کار تقلب را آسان تر می کند. "

و او اظهار می دارد که وقتی شخصی مشاهده می کند که موهایش به اندازه کافی ریخته است ، معمولاً به داروخانه ، آرایشگاه یا بازرگانان لوازم آرایشی مراجعه می کند تا به او "چیزی" بدهد تا از آن جلوگیری کند. وی گفت: "و بعد از سه ماه مشاهده می کند که کمتر ریزش می کند و آن را به آن محصول نسبت می دهد ، اما واقعیت این است که نتیجه می توانست بدون پوشاندن هر چیزی یکسان باشد ، زیرا آنچه اتفاق می افتد این است که او ریخته یا مو را جایگزین می کند ، مانند همه. پستانداران ، فقط انسانها - به دلیل عادتهای فعلی زندگی ، گرمایشی و غیره - ما دیگر این کار را به صورت هماهنگ انجام نمی دهیم ، همه به طور همزمان ، مانند سایر گونه ها ، Grimalt را توجیه می کند.

Comments

Popular posts from this blog

کاشت مو از ریش

لیزر موهای زائد

لیفت صورت با نخ