کاشت مو به روش BHT


موهای بدن ، به ویژه موهای ریش ، می توانند منبع اضافی در بیماران با دسترسی محدود به اهدا کننده سر باشند.
کاشت مو به روش BHT
متأسفانه بازده BHT به دلیل استراتژی های بازاریابی بسیار مورد تأکید است. موهای بدن ، بدون در نظر گرفتن ناحیه ، از شخصیت بسیار متفاوتی نسبت به موهای پوست سر برخوردار هستند. معمولاً از موهای جداگانه تشکیل شده است ، به این معنی که پوشش آن بسیار کمتر است ، به طور کلی ریزتر از موهای ریش ، خیلی کندتر رشد می کند ، فرفری است و رشد آن بعد از پیوند کمتر قابل پیش بینی است. همچنین مشکلات فنی مخصوصاً در استخراج آن وجود دارد. به تمام این دلایل ، BHT فقط باید در نظر گرفته شود که پوست سر کافی در مناطق اهدا کننده وجود نداشته باشد.

نشان داده شده است که موهای ریش بهترین تکنیک دهنده برای تکنیک BHT است ، در حالی که موهای قفسه سینه دومین بهترین هستند. استفاده از موهای دیگر مانند ساق می تواند تجربی تلقی شود. مزیت موهای بدن این است که در صورت اثبات اثربخشی می تواند یک منبع دهنده عالی باشد و می توان بارها و بارها از آن استفاده کرد.
از روش های دیگر کاشت مو:
کاشت مو به روش SUT
با تکنیک BHT می توان 1000 گرافت را در طی یک جلسه 8 ساعته استخراج کرد.

شرایط معمولی که در آن تکنیک BHT مفید است در بیمارانی که ریزش مو بسیار شدید دارند و یا اینکه چندین عمل جراحی قبلی انجام داده اند وجود دارد. در این شرایط ، تکنیک BHT می تواند فرصتی برای بهبود پوشش ، بهبود چگالی و استتار زخم های موجود به ما بدهد.

یک مصاحبه کوتاه درباره کاشت مو
دوست دارم کمی در مورد پیوند موی بدن صحبت کنم. برخی از کلینیک ها آن را به عنوان یک معجزه معرفی کرده اند و البته می دانید که این امید را به بیمارانی می دهد که موهای بسیار محدودی روی پوست سر اهدا کننده دارند (ریزش مو بسیار پیشرفته ، جراحی های متعدد) و پوشش اضافی را ارائه می دهد. اما باید درک کنیم که وقتی از پارچه دیگری برای بازگرداندن پارچه دیگر استفاده می کنید ، محدودیت هایی وجود دارد. یک اصل اساسی در جراحی پلاستیک وجود دارد: "استفاده از بافت مشابه با مشابه برای ترمیم." بنابراین وقتی موهای بدن دارید به اندازه چند دلیل به اندازه پوست سر مؤثر نیست. یکی اینکه موهای بدن معمولی مانند موهای قفسه سینه زیاد رشد نمی کند ، فرفری است و به طور کلی ساده: هیچ رشد سه گانه یا چهار برابر با موهای بدن وجود ندارد ، چرخه مو متفاوت است و غیره. بنابراین ، موهای بدن به اندازه موهای پوست سر مؤثر نیست.

Comments

Popular posts from this blog

کاشت مو از ریش

لیزر موهای زائد

لیفت صورت با نخ