کاشت مو به روش FIT

به ایران سفر کنید و کاشت مو خود را در ایران دریافت کنید
ریزش مو می تواند یکی از وحشتناک ترین مشکلات در زندگی بسیاری از افراد باشد. ممکن است شما انواع مختلفی از درمان های ریزش مو یا طاسی داشته باشید ، اما این مشکل همچنان ادامه دارد. و این باعث افسردگی و عدم اعتماد به نفس خواهد شد ، زیرا رنج از ریزش شدید مو می تواند باعث پیرتر شدن شما شود! امروزه با رشد سریع فناوری و علم ، کاشت مو به عنوان بهترین روش برای احساس بهتر در مورد ظاهر شما و به دست آوردن اعتماد به نفس شما ارائه شده است. اما تصمیم گیری برای انجام عمل کاشت مو می تواند کمی دشوار باشد ، زیرا هزینه کاشت مو در بسیاری از کشورها می تواند بسیار مهم باشد و انتخاب جراح که عمل را با مهارت انجام می دهد نیز بسیار مهم است. در اینجا ، ایران ، نماینده مسافرتی ایران ، سعی دارد اطلاعات کلی در مورد کاشت مو را به طور کلی در اختیار شما قرار دهد و سپس در مورد موضوعات مربوط به پیوند مو در ایران بحث خواهیم کرد. فقط کافی است این آژانس مسافرتی فارسی را دنبال کنید تا همه چیز مورد نیاز خود را بدست آورید.

کاشت مو چیست؟
کاشت مو یک عمل جراحی پزشکی است که در آن فولیکول های مو از قسمت دیگری از بدن (محل اهدا کننده) به قسمت طاس یا ناحیه ای که طاسی می شود (محل گیرنده) انجام می شود. این عمل تحت بی حسی موضعی در مطب پزشکان انجام می شود و نه تنها برای طاسی الگوی مردانه بلکه برای سبیل ، ریش و ابرو و در زنان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.


کاشت مو در ایران

روش کاشت مو
سه نوع کاشت مو وجود دارد: روش جداسازی فولیکولار (FIT) ، استخراج واحد فولیکولار (FUE) و پیوند واحد فولیکولار (FUT). دومی همچنین به عنوان عمل جراحی Follicle Unit Strip Surgery (FUSS) شناخته می شود. جراح یکی از این تکنیک ها را برای ترکیب دو انتخاب می کند تا عمل را براساس شرایط بیمار و تاریخچه پزشکی انجام دهد.

 کاشت مو به روش FITابتدا پزشک پوست سر شما را تمیز کرده و برخی داروها را برای بی حس کردن قسمت پشت سر تزریق می کند. کسانی که می خواهند موهای کوتاه داشته باشند و کوتاه نگه دارند گزینه خوبی است. در طی تکنیک FIT ، فولیکول ها در ناحیه مبدا جدا شده و به صورت برش های کوچک در محل گیرنده قرار می گیرند. و چه مدت طول خواهد کشید؟ FIT حداکثر 10 ساعت طول خواهد کشید. در قسمت بعدی در مورد FUE خواهیم خواند ، اما تفاوت اصلی بین FUE و FIT ابزار استخراج است که برای استخراج پیوند از واحد فولیکول استفاده می شود.

در FUE ابتدا پوست سر شما تراشیده می شود و فولیکول های مو یکی یکی برداشته می شوند. ناحیه با لکه های کوچک بهبود می یابد و موهای موجود شما آن را می پوشاند. سپس روش مشابه خواهد بود. پیوندها آماده می شوند و پزشک منطقه را تمیز و بی حس می کند ، سپس سوراخ ها یا تورفتگی ها را با سوزن ایجاد می کند. هر پیوند با ظرافت در یکی از سوراخ ها قرار می گیرد.

در FUSS ، پزشک یک نوار پوست 6 تا 10 اینچی از پشت سر گرفته و آن را کنار می گذارد. سپس پوست سر شما را می خرد. نگران نباشید موهای اطراف این منطقه به زودی آن را پنهان می کنند. پس از آن ، تیم آن نوار را به 500 تا 2000 پیوند کوچک تقسیم می کند که هر کدام یک یا چند مو دارند. اما چه تعداد و نوع پیوند را تعیین می کند؟ آنها در واقع به نوع مو ، اندازه ناحیه و رنگ موهای شما بستگی دارند.

Comments

Popular posts from this blog

کاشت مو از ریش

لیزر موهای زائد

لیفت صورت با نخ