کاشت مو به روش FUT


کاشت مو به روش Fut یا FUSS به عنوان تکنیک نواری نیز شناخته می شود ، زیرا موهایی که کاشته می شوند با برداشتن از پشت سر نواری از پوست سر تا 20 سانتی متر به طول 1 عرض به دست می آیند. جای زخم گسترده ای را که زیر موهای باقی مانده پنهان است ، می گذارد. میزان موهای بدست آمده به تراکم مویرگی ناحیه اهدا کننده و سطح پوشش داده شده توسط ایمپلنت های بعدی بستگی دارد ، اگرچه اگر چگالی ناحیه اهدا کننده خیلی زیاد نباشد ، تعداد قابل توجهی از فولیکول ها به دست می آیند.
انواع دیگری از کاشت مو مانند: کاشت مو به روش MicroFit ، کاشت مو به روش Fit و.. نیز وجود دارند.

این تکنیک زمانی استفاده می شود که سطح پوشاننده آن بسیار بزرگ باشد و می توان با تکنیک FUE ترکیب کرد تا فولیکول های بیشتری برای کاشت در دو طرف سر و در ناحیه خلفی به دست آید.

تکنیک FUT تحت بی حسی موضعی انجام می شود ، در بعضی موارد همراه با مقداری آرام بخش ، زیرا کل روش بسته به تعداد فولیکولهای کاشته شده (2000 تا 3000) ممکن است بین 8 تا 12 ساعت به طول انجامد ، که در بعضی از بیماران می تواند ایجاد اضطراب

پس از برداشتن نوار پوست سر ، با جدا کردن فولیکول ها و طبقه بندی آن با توجه به تعداد موهایی که در هر یک متولد می شوند ، قطع می شود که می تواند بین یک تا چهار باشد. با توجه به تکنیک FUE ، این روش این مزیت را دارد که آسیب دیدن فولیکول هنگام استخراج از آن دشوارتر است ، زیرا با نگه داشتن مقدار بیشتری از بافت در اطراف آن انجام می شود.

کاشت مو با تکنیک fut یا fuss
    
         

فولیکول ها باید بلافاصله تحت یک روند هیدراتاسیون و حفظ سرماخوردگی قرار بگیرند تا در طی مدت عمل کاشت ، که یک به یک انجام می شود ، سرزندگی کامل خود را حفظ کنند.

درست همانطور که از بین بردن نوار جای زخم قابل توجهی باقی می گذارد ، کاشت ها به سختی قابل توجه خواهند بود. حدود 5 روز طول خواهد کشید تا فولیکول پیوند شده در سیستم عروقی در منطقه سازگار شود و کاملاً ادغام شود. بعد از گذشت چند روز ، موها از بین می روند ، اگرچه طی حدود سه ماه باز می گردند ، اما با سرعت یک سانتی متر در هر ماه. بعد از شش ماه نتایج به وضوح مشاهده می شود ، که در این زمان مو 70٪ از فولیکول های پیوند یافته رشد می کنند و چگالی خاص را به دست می آورند. نتیجه نهایی پس از 10-12 ماه به دست می آید.

بعد از عمل کاشت مو به روش FUT یا FUSS انجام می شود
در بعضی موارد ، آنتی بیوتیک ها به عنوان یک پیشگیری کننده تجویز می شوند ، به منظور جلوگیری از عفونت احتمالی ، به ویژه در جای زخم با برداشتن نوار. همچنین ممکن است لازم باشد برای درمان درد به استفاده از داروهای تسکین دهنده درد متوسل شوید. به همین ترتیب ، یک سری توصیه ها به بیمار داده می شود که باید در روزهای اول پس از انجام تکنیک FUSS دنبال شود. این موارد شامل اجتناب از حرکات ناگهانی سر ، شستن شش روز اول به سادگی با جاری شدن آب روی پوست و پس از این مدت استفاده از یک شامپوی خنثی ، همانطور که برای نوزادان استفاده می شود ، با انگشتان خود را به آرامی مالید. . بخیه ها پس از 10-12 روز برداشته می شوند.

Comments

Popular posts from this blog

کاشت مو از ریش

لیزر موهای زائد

لیفت صورت با نخ