کاشت مو به روش Super Fue


کاشت مو ممکن است امروزه برای بسیاری از موارد ریزش مو و به خصوص طاسی با الگوی مردانه یک راه حل آرایشی بسیار محبوب باشد. اما این چیز جدیدی نیست ، در سال 1939 آغاز شد. و تا سال 1959 ، تا سال 1995 که کاشت مو به بالاترین اوج تکنیکها رسید ، بهبود یافت ، وقتی قبل از انجام عمل کاشت مو ، FUT (کاشت واحدهای فولیکول) با روشهای مختلف مختلفی انجام شد.

که اخیراً به دلیل بسیاری از معایب ، همچنین برای تکنیک های جدید و تجهیزات پیشرفته مورد استفاده قرار گرفته است. مانند تکنیک کاشت مو SUPER FUE که بحث اصلی ما در مورد این مقاله است ، ما طرف های مختلف روش SUPER FUE و کاشت مو را در اختیار شما قرار خواهیم داد.



کاشت مو به روش SUPER FUE چیست؟
استخراج واحد فولیکولی (SUPER FUE) همچنین به عنوان انتقال فولیکول (FT) شناخته می شود که یکی از روشهای اصلی کاشت مو است ، در اوایل دهه 2000 با جایگزینی تکنیک قبلی ، FUT (کاشت واحد فولیکولی) توسعه یافت. SUPER FUE (استخراج واحد فولیکولی) یک روش زیبایی برای عمل کاشت مو است.

شامل استخراج واحدهای فولیکولی منفرد از معمولاً ناحیه پوسته ، ناحیه اهدا کننده است که در میکرو کانالهای باز در ناحیه گیرنده قرار می گیرد. (منطقه ای با طاسی).

SUPER FUE (استخراج واحد فولیکولی) یک روش میکروسکوپی کاشت مو با استفاده از حداقل مداخله ، روند بهبودی سریعتر و عدم وجود زخم است.

و تاکنون به استاندارد طلا برای کاشت مو تبدیل شده است ، که توسط پزشکان کاشت مو ترجیح داده می شود. و بهترین راه حل برای همه مشکلات ریزش مو است.


کاشت مو SUPER FUE چگونه انجام می شود؟
کاشت مو با تکنیک SUPER FUE یک مداخله جراحی زیبایی غیر تهاجمی است که به چند قسمت تقسیم می شود. برای اطمینان از اطلاعات دقیق در مورد هر قسمت ، جداگانه توضیحاتی ارائه خواهد شد.

اما در یک توضیح مختصر و ساده:

بخش اول کاشت مو SUPER FUE عبارت است از: تجزیه و تحلیل منطقه گیرنده و اهدا کننده ، این کوتاهترین قسمت از کاشت مو است ، ممکن است یک ساعت انجام شود ، از جمله؛ تزریق خط مو و تزریق بی حسی موضعی.
متعاقباً اطمینان از بیهوشی به اثبات رسیده است. پزشک شما را به مراحل بعدی کاشت مو SUPER FUE منتقل می کند.
استخراج فولیکول یا اصولاً مو برداشتن فولیکول یا برداشتن واحد ، و این بخشی است که SUPER FUE و تکنیک های قبلی را متمایز می کند.
قسمت آخر کاشت واحدهای فولیکول در ناحیه گیرنده است ، این دو مرحله آخر طولانی ترین هستند. در مجموع 4-7 ساعت زمان نیاز دارد.
تجزیه و تحلیل منطقه پذیرش و منطقه اهدا کننده:

هر بیمار کاشت مو وضعیت منحصر به فردی دارد ، که باید توسط پزشک به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد و ابتدا با تجزیه و تحلیل وضعیت پزشکی بیمار شروع شود و به سمت تجزیه و تحلیل تعداد واحدهای فولیکولار برای استخراج ، نحوه قرارگیری آنها و چگونگی کشیدن شروع شود. خط مو یک پزشک متخصص می داند که چگونه باید تصمیم بگیرد.

نیاز به یک عامل پزشک متخصص به دلیل وجود هر بیمار از محل اهدا کننده و سطح پذیرش متفاوتی برخوردار است: میزان مو ، رنگ ، دوبینی و بافت.

تولید کننده آنالیز نه تنها بر تعداد واحدهای گرفته شده بلکه در نتیجه نهایی کاشت مو SUPER FUE نیز تأثیر می گذارد ، یک تحلیل صحیح از ناحیه کاشت مو یکی از مراحل مهم است.

این همچنین زمان مناسبی برای ایجاد هرگونه شک و تردید در مورد بیماران است که معمولاً وقتی پزشک کاشت مو ترسیم موهای بیمار را انجام می دهد ، براساس اندازه گیری زیبایی شناختی و همچنین ظاهر طبیعی ، کاشت مو انجام می شود.
منبع: کلینیک خانه سفید

Comments

Popular posts from this blog

کاشت مو از ریش

لیزر موهای زائد

لیفت صورت با نخ