لیزر موهای زائد


در دستان متخصص ، روشی ایمن است که موها را از بین می برد و به پوست آسیب نمی رساند ، و همچنین تابش اشعه ای که در بدن تجمع می یابد ، نیست.
هر ناحیه ای که موهای مناسبی داشته باشد مستعد اپیلاسیون بوده و مخصوصاً در صورت عدم تحمل موهای زائد سنتی مانند لکه ها ، فولیکولیت ، کیست و ... مفید است.
لیزر موهای زائد یکی از تکنیک هایی است که بیشترین تحول را در بخش زیبایی انجام داده است. این یک درمان بسیار گسترده است که در بسیاری از مراکز انجام می شود ، اما نه همیشه با پرسنل مجرب و یا با ایمن ترین و کارآمدترین وسایل انجام می شود. دکتر راکل اندروو ، متخصص طب زیبایی و هماهنگ کننده سکوی لیزر ادمرما ، همه چیز موجود را برای روشن شدن موهای زائد با لیزر و اینکه چه اسطوره های کاذب در پشت این پروتکل پزشکی و زیبایی شناسی وجود دارد ، روشن می کند که فقط باید تحت نظارت یک حرفه ای واجد شرایط


لیزر موهای زائد شامل استفاده از نوری بسیار شدید و انتخابی است که خاصیت عبور از ساختارهای بدن ما را بدون آسیب رساندن به آنها و متمرکز کردن تمام انرژی آن بر روی آن ساختارهای پوستی که به رنگ سیاه رنگ هستند مانند ریشه مو است. در حال رشد است (فوتوترمولیز انتخابی). این نور باعث تخریب آن می شود.

"این می تواند به پوست آسیب برساند و نسبت به سایر سیستمهای سنتی از امنیت کمتری برخوردار است"
دکتر راکل آندرو پاسخ می دهد: لیزر موهای زائد ، به دست متخصص ، روشی ایمن است که موها را از بین می برد و به پوست آسیب نمی رساند. این اساس بر اساس اصل فوتوترمولیز انتخابی است که از طریق آن فولیکول های مو (که هدف مورد نظر هستند) بدون آسیب رساندن به سایر ساختارهای همسایه از بین می روند. این نکته را هم باید در نظر داشت که لیزر موهای زائد ، پرتویی نیست که در بدن تجمع می یابد و به همین دلیل در کوتاه مدت ، میان مدت یا بلند مدت هیچ عواقب و عواقبی در سلامت عمومی ندارد.

"همان روش های دیگر است و موها را کاملاً از بین نمی برد"
این کارشناس پاسخ می دهد: مطالعات متعدد نشان می دهد که لیزر به طور دائم در درصد بالایی از موهای درمان شده ، و در اکثر قریب به اتفاق موها را از بین می برد و از بین می برد. فقط یک جلسه تعمیر و نگهداری طولانی مدت برای از بین بردن هرگونه موهای باقی مانده که ممکن است باقی بمانند ضروری است. پس از آن ، موها آهسته تر رشد می کنند ، ریزتر ، سبک تر و وفور تر هستند.
منبع: خانه سفید

Comments

Popular posts from this blog

کاشت مو از ریش

لیفت صورت با نخ