کاشت مو به روش MicroFit


کاشت مو به روش MicroFit
کاشت مو تنها درمان قطعی و مؤثر برای طاسی است.
درمطلب قبلی درباره کاشت مو به روش FIT صحبت کردیم..
در واحد پزشکی زیبایی شناسی تکنیک استخراج واحد فولیکولار (FUE ، با مقدمات آن به زبان انگلیسی) را انجام می دهیم. این پیشرفته ترین و موثرترین تکنیک بهبود مو است که امروزه وجود دارد. اگرچه روشی بسیار پر زحمت است ، اما دو مزیت عالی دارد: جای زخم را نمی گذارد ، زیرا نیازی به برش نواری از پوست سر ندارد (مانند مورد کاشت موی سنتی) و یک عمل جراحی قطعی مو را ارائه می دهد.

این تکنیک شامل استخراج واحدهای فولیکولار و دوباره کاشت آنها در مناطق محروم پوست سر است. واحدهای فولیکولی از طریق برشهای کمتر از 1 میلی متر که در طی 48 ساعت بهبود می یابند برداشته می شوند. از آنجا که نیازی به برداشتن یک نوار پوست نیست ، همانطور که در مورد کاشت موی سنتی ، هیچ جای زخم یا علامتی در مناطق "اهدا کننده" وجود ندارد ، این باعث می شود بیمارانی که مایل به انجام این کار هستند موهای خود را خیلی کوتاه کنند. یا حتی تراشیده شده

از آنجایی که موهای کاشت یک به یک انجام می شود ، روند آهسته و پر دردسر انجام می شود ، اما در عوض خطرات بعد از عمل جراحی را ایجاد نمی کند و نیاز به زمان ریکاوری ندارد: بیمار می تواند زندگی عادی خود را تقریبا بلافاصله پس از انجام جلسه FUE از سر بگیرد.

این درمان دردناک یا تهاجمی نیست و با تنظیم تراکم موهای جدید نتیجه طبیعی بیشتری به دست می آورد. شکل کاشت مو بر اساس آنچه جراح و بیمار با هم تصمیم گرفته اند انجام می شود.
همچنین از این تکنیک برای پوشاندن جای زخم ناشی از پیوند موهای قبلی و پیوند مو به مناطق ریش و ابرو استفاده می شود.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

کاشت مو از ریش

لیزر موهای زائد

لیفت صورت با نخ