جلوگیری از ریزش مو


به دنبال محصولاتی باشید که حاوی 1-2٪ کتوکونازول ، دارویی باشد که تبدیل تستوسترون به DHT را مسدود می کند ، دقیقاً مانند فیناستراید. اما ، به دلیل اینکه استفاده از این دارو محدود به پوست سر است ، شما همان خطر عوارض جانبی منفی جنسی را ندارید.

جلوگیری از ریزش مو
در مورد لثه ها و لاک ها ، متخصصان دیگر می گویند که هیچ ارتباطی با آن ندارند. این محصولات می توانند ظاهر زیبایی بینی موها را تغییر دهند ، اما روی ریشه مو عمل نمی کنند ، جایی که آلوپسی آندروژنیک شروع می شود.
خداحافظی از آب گرم

دوش درجه حرارت بالا می تواند با سلب کردن آن از روغنهای اساسی که به محافظت از آن کمک می کنند ، به پوست سر آسیب برساند و باعث خشکی و التهاب شود. هیچ مدرک مستقیمی مبنی بر اینکه منجر به ریزش مو می شود وجود ندارد ، اما برخی معتقدند که التهاب پوست سر می تواند منجر به کوچک سازی فولیکول های مو و نازک شدن مو شود.
پوست سر را ماساژ دهید

برخی از مطالعات ، از جمله انجام شده توسط دانشکده پزشکی Nippon ، بخش جراحی پلاستیک ، ترمیمی و زیبایی بینی توکیو ، نشان داده اند که ماساژ پوست سر با افزایش گردش خون در چرم ، می تواند تراکم مو را افزایش دهد. فولیکول های پوست سر و مو و همچنین افزایش فعالیت ژن هایی که باعث رشد مو می شوند. مزیت اضافه شده این است که ماساژ به کاهش سطح استرس کمک می کند ، یکی دیگر از عوامل مرتبط با ریزش مو.

Comments

Popular posts from this blog

کاشت مو از ریش

لیزر موهای زائد

لیفت صورت با نخ