بیکینی


لیزر موهای زائد در ناحیه بیکینی خانم ها ، از بین بردن دائمی و دائمی موها از ناحیه جوش ، لب و لگن است.

لیزر موهای زائد ، بهترین گزینه برای شماست.
زنان بیشتر و بیشتر موهای زائد لیزر را برای مزایای غیرقابل مقایسه ترجیح می دهند.
این یک درمان به طور فزاینده ای در بین زنان است و مردان نیز از این امر عقب نمانده اند. بسیار زیاد است که جایگزین روش های سنتی مانند اپیلاسیون یا تراشیدن ناحیه شده است ، زیرا اینها برای پوست دردناک و تحریک کننده هستند و نتایج آنها برای مدت بسیار کوتاهی حفظ می شود. علاوه بر این ، آنها می توانند عوارض جانبی مانند تحریک ، فولیکولیت (عفونت فولیکول مو) یا واکنش های آلرژیک ایجاد کنند.

آنچه باید در مورد آن شفاف باشید این است که ریزش موی دائمی در ناحیه بیکینی ایمن و مؤثر است ، اگرچه در مورد این روش درمانی اسطوره های منفی زیادی وجود دارد. به عنوان مثال ، در بعضی از بیماران برداشتن دائمی موها می تواند باعث ایجاد قرمزی جزئی در این ناحیه از بدن شود ، اما این چیزی نیست که باعث زنگ خطر شود ، زیرا این اثر به سرعت از بین می رود و متخصصان سلامت شما را در این امر راهنمایی می کنند و در صورت لزوم ، آنها یک ماده کاهش دهنده مانند آلوئه ورا استفاده می کنند.

لیزر موهای زائد در ناحیه بیکینی
در مورد فواید لیزر موهای زائد و از بین بردن افسانه ها مطلع شوید.
گفته می شود لیزر موهای زائد نیز گفته می شود که لیزر موهای زائد در این ناحیه بسیار دردناک است که کاملاً نادرست است. برداشتن لیزر مو به خودی خود باعث ایجاد درد نمی شود و اگرچه ناحیه بیکینی پر از انتهای عصب است ، بنابراین مطمئناً احساس ناراحتی خاصی خواهید کرد. با این حال ، این با آنچه که در هنگام اپیلاسیون احساس می کنیم ، مثلاً با موم ، مقایسه نمی شود.

با توجه به سلیقه و راحتی بیماران انواع مختلفی از لیزر موهای زائد وجود دارد.

لیزر موهای زائد Bikini Rebate که شامل موهای بیکینی است که فقط در قسمت جلویی (قسمت بالای ناحیه pubic) قرار دارند. این منطقه مورد نیاز خانمهایی است که اگرچه جرات انجام دپیلینگ برزیل (کامل) را ندارند اما از منطقه بیکینی خود مراقبت می کنند.

لیزر موهای بلند بلند بیکینی Rebate که شامل موهای داخل یا خارج از بیکینی ، تا زیر ناحیه بیکینی است.

Comments

Popular posts from this blog

کاشت مو از ریش

لیزر موهای زائد

لیفت صورت با نخ