سم بوتاکس


خطرات بوتاکس
تزریق بوتاکس اگر توسط پزشک باتجربه انجام شود نسبتاً بی خطر است. برخی از عوارض و عوارض جانبی احتمالی آن عبارتند از:

درد ، تورم یا کبودی در محل تزریق
سردرد یا علائم آنفلوانزا
افتادگی پلک یا ابروهای ناهموار
لبخند کج یا گول زدن
خشکی چشم یا پارگی بیش از حد
اگرچه رایج نیست ، ممکن است سم موجود در تزریق در بدن شما پخش شود. اگر متوجه ساعت ها یا هفته ها پس از تزریق بوتاکس هستید ، فوراً با پزشک خود تماس بگیرید:


ضعف عضلانی
مشکلات بینایی
صحبت کردن یا بلعیدن مشکل دارد
مشکلات تنفسی
از دست دادن کنترل مثانه
در صورت بارداری یا شیردهی پزشکان معمولاً استفاده از بوتاکس را توصیه نمی کنند. از بوتاکس نباید در افرادی که به پروتئین موجود در شیر گاو حساسیت دارند استفاده شود.

پزشک خود را با دقت انتخاب کنید
بوتاکس فقط باید تحت نظارت پزشکی استفاده شود. مهم است که تزریقات دقیقاً انجام شود تا از عوارض جانبی جلوگیری شود. اگر بطور نادرست تجویز شود ، بوتاکس درمانی می تواند خطرناک باشد. از پزشک معالج اولیه خود بخواهید که یک مراجعه یا پزشک پیدا کنید که در زمینه بیماری شما تخصص دارد و در اجرای درمان های بوتاکس تجربه دارد.

یک پزشک متخصص و دارای مجوز مناسب می تواند شما را در مورد این روش راهنمایی کند و به شما در تعیین مناسب بودن نیازهای شما و سلامتی شما کمک کند.

چگونه آماده می کنید
اگر در 4 ماه گذشته به شما نوع تزریق بوتاکس داده شده است ، به پزشک بگویید. و همچنین به او بگویید که آیا شل کننده های عضلانی ، قرص خواب یا داروی حساسیت مصرف می کنید. اگر رقیق کننده خون هستید ، ممکن است لازم باشد چندین روز قبل از تزریق آنها را متوقف کنید تا خطر خونریزی یا کبودی کاهش یابد.

Comments

Popular posts from this blog

کاشت مو از ریش

لیزر موهای زائد

لیفت صورت با نخ