ماینوکسیدیل


طرز استفاده از ماینوکسیدیل
چگونه باید این دارو را ذخیره یا دفع کنم؟
این دارو را در ظرف خود ، محکم بسته و دور از دسترس کودکان نگه دارید. آن را در دمای اتاق و به دور از گرما و رطوبت زیاد (نه در حمام) ذخیره کنید.

مهم است که تمام داروها را از دید و دسترس کودکان دور نگه دارید ، زیرا بسیاری از ظروف (مانند جعبه های قرص هفتگی ، و آنهایی که حاوی قطره چشم ، کرم ، لکه و استنشاق هستند) نیستند. کودکان خردسال ، که می توانند به راحتی آنها را باز کنند. برای محافظت از آنها درمورد مسمومیت ها ، همیشه کاورهای ایمنی را پوشیده و بلافاصله داروها را در مکانی امن قرار دهید ، یکی از آن در بالا و دور از دید و دسترس شما باشد.
 ماینوکسیدیل هم میتواند یکی از راه های جلوگیری از ریزش مو باشد
داروهایی که دیگر نیازی به مصرف آنها نیست باید به روشی مناسب از آنها استفاده شود تا اطمینان حاصل شود که حیوانات خانگی ، کودکان و دیگران قادر به مصرف آنها نیستند. با این وجود ، نباید این داروها را به سمت توالت بریزید. درعوض ، بهترین راه برای خلاص شدن از شر داروهای شما از طریق برنامه برگشت دارو است. با پزشک خود صحبت کنید یا با بخش محلی بازیافت زباله / بازیافت خود تماس بگیرید تا در مورد برنامه های برگشت داروهای جامعه خود مطلع شوید.

چه اطلاعات مهم دیگری را باید بدانم؟
تمام قرارها را با پزشک خود نگه دارید. ماینوکسیدیل فقط برای استفاده خارجی است. از تماس محصول با چشم ، بینی یا دهان خودداری کنید و از مصرف آن خودداری کنید. از پانسمان ، بانداژ ، مواد آرایشی ، لوسیون یا سایر داروها در این منطقه استفاده نکنید ، مگر اینکه پزشک به شما بگوید.

اجازه ندهید افراد دیگر از داروی شما استفاده کنند. درمورد تجویز مجدد نسخه خود از داروساز سؤال کنید.

مهم است که لیستی کتبی از تمام داروهای مصرفی ، از جمله داروهایی که با نسخه دریافت کرده اید و آنهایی که بدون نسخه خریداری کرده اید ، از جمله ویتامین ها و مکمل های رژیم غذایی ، نگه دارید. شما باید هر بار که به پزشک خود مراجعه کنید یا در بیمارستان بستری شوید ، این لیست را داشته باشید. همچنین اطلاعات مهمی در مواقع اضطراری است.

Comments

Popular posts from this blog

کاشت مو از ریش

لیزر موهای زائد

لیفت صورت با نخ