لیزر بیکینی


بدون داشتن استرس اضافی نگرانی در مورد برجستگیهای شرم آور یا موهای ولگرد ، احساس راحتی در لباس مناسب بدون استرس است. با استفاده از لیزر موهای زائد لیزری بیکینی ، ما می توانیم موهای شما را به همان اندازه یا موهای شما که دوست دارید از بین ببریم. ما نسخه لیزری یک موم بیکینی را با گزینه Basic Basic Bikini Line ، Bikini Full یا بیکینی برزیلی ارائه می دهیم. بنابراین می توانید بدون اطمینان از پوست خود ، با دوستان خود به استخر برخورد کنید.


چگونه کار می کند؟ خوب ، ابتدا موها از زیر پوست از بین می روند و کاملاً ریخته می شوند. پس از آن ، منافذ پوست بسته می شوند و فقط پوست صاف و زیبایی باقی می مانند. روش پاک کردن موهای زائد خط بیکینی ما یکی از روشهای مورد درخواست ما برای رفع لیزر مو است. این منطقه یکی از آسانترین و سریعترین مناطق برای درمان است که بیشتر این روش های لیزر تنها در بیست دقیقه انجام می شود. متخصصان لیزر ما می توانند موهای خود را به اندازه دلخواه یا موهای خود از بین ببرند ، در حالی که اطمینان حاصل می کنند راحت باشید.

لیزر بیکینی
(نتایج ممکن است متفاوت باشد)
مانند همه درمان های لیزر موهای زائد ، موهای بلوند ، خاکستری و قرمز جواب نمی دهد و همچنین موهای تیره تر. دلیل این است که لیزر ملانین ، رنگدانه موجود در فولیکول مو را هدف قرار می دهد و موهای تیره حاوی ملانین بیشتری است.
من سالها به خودم می گفتم که آماده لیزر موهای زائد هستم. مطمئناً می تواند گران و ناراحت کننده باشد و بسته به منطقه مورد نظر ، مستلزم این است که یک فرد غریبه با صمیمی ترین قسمت های شما از خواب بلند شود. اما ، به عنوان کسی که اغلب واکس می زند و تراشیده می شود ، پایان دادن به ناراحتی ، زمان و موهای زاییده ای که من تجربه کردم باعث شده است که زیبایی مانترا خسته شده باشد ، به نظر می رسد که درد یک واقعیت ارزشمند است.


به بیان ساده تر ، بحث در مورد سازه های اجتماعی پیرامون انتخاب های زیبایی ما زیاد است و من می خواهم یک چیز را روشن کنم: موهای بدن چیزی نیست که از آن شرمنده باشیم. روش های زیبایی دائمی ، شامل لیزر ، یک انتخاب بسیار شخصی است و برای همه مناسب نیست. به گفته من ، درمان با لیزر به معنای ریختن کامل موها نبود. در عوض ، این در مورد ساده کردن روال زیبایی شخصی من و ساده کردن زندگی من بود.
منبع: whcl.ir

Comments

Popular posts from this blog

کاشت مو از ریش

لیزر موهای زائد

لیفت صورت با نخ