لیفت صورت با نخ


انواع لیفت
جراحی لیفت به نیازهای بیمار تخصیص یافته است و یک جراح زیبایی مطابق با آن تکنیک های خود را مطابق با آن انجام می دهد.

لیفت صورت کوچک
بیمارانی که دارای درجه خفیفی از پوست خنده دار و خنده دار هستند ، اغلب کاندیداهای خوبی برای مینی صورت هستند. این روش کمتری تهاجمی است که به یک جراح زیبایی می تواند بافت های عمیق صورت را از طریق برش های کوتاهتر محکم کند ، به طور معمول در امتداد خط موهای بالای گوش و / یا در چین های طبیعی اطراف گوش واقع شده است. با استفاده از این برش ها ، بافت های ساختاری اطراف گونه ها برای اصلاح جویدن ، سفت شدن فک و اصلاح مجدد ظاهری "خسته" برداشته شده و سفت می شوند.

بسته به مورد ، مینی لیفت ممکن است با استفاده از بی حسی موضعی با آرام بخش یا بیهوشی عمومی انجام شود. جراح زیبایی شما بهترین گزینه را برای نیازهای فردی شما پیشنهاد می کند. جابجایی مینی می تواند به شما کمک کند علائم ناخواسته پیری را قبل از اینکه بسیار تندتر شوند ، برطرف کنید و نیاز به جراحی گسترده تر را برای سالهای طولانی به تعویق می اندازد.


لیفت استاندارد
جابجایی استاندارد یا "سنتی" به طور کامل تر پیری متوسط ​​تا پیشرفته در اطراف میانه صورت و گردن را برطرف می کند. در حالی که عمل جراحی وسیع تر از عمل جراحی برای مینی صورت است و بنابراین زمان بهبودی بیشتری لازم است ، نتایج چشمگیرتر است. از طریق برش هایی که دقیقاً در پشت مو قرار دارد ، از نزدیکی معابد شروع می شود ، و اطراف گوش جلوی گوش ، که در لبه های طبیعی پنهان است ، یک جراح زیبایی می تواند بافت های عمیق تر را در زیر پوست مجدداً جابجا کند و پوست اضافی آن را برطرف کند. پوست زیر چانه ، و یک کانتور طبیعی جوانانه به صورت و گردن بازیابی کنید.

جراحی Facelift چگونه کار می کند؟
تکنیک دقیق جراح زیبایی که در طی عمل جراحی صورت از آن استفاده می کند به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از جمله آناتومی بیمار و اهداف شخصی ، میزان قشر صورت (مینی در مقابل استاندارد) و اینکه آیا یک روش دیگر در همان زمان انجام می شود یا نه. . لیفتها بطور معمول با استفاده از بیهوشی عمومی انجام می شوند ، اگرچه ممکن است در روشهای کمتری از بی حسی موضعی با آرام بخش استفاده شود.

پس از ساختن برش های اولیه ، پوست از بافت همبند و عضلات زیرین جدا می شود. این به جراح زیبایی اجازه می دهد تا بافت های عمیق تر صورت را مجدداً ترمیم کند ، از شوخی ها خلاص شود و پایه ای محکم تر برای پوست ایجاد کند. سپس ، پوست اضافی برداشته می شود ، و پوست باقی مانده به آرامی روی بافتهای صورت تازه جوان شده صورت قرار می گیرد و به صورت یک کانتور صاف تر و جوانتر به چهره می دهد بدون اینکه بیش از حد سفت شود.

آیا Facelift می تواند پلکهای من را بیش از حد بهبود ببخشد؟
شنیدن کلمه "صورت آسان" که هنگام مراجعه به هر نوع جراحی جوان سازی صورت استفاده می شود ، غیر معمول نیست و به طور قابل توجهی ، بسیاری از افراد فکر می کنند که صورت لیفت شامل کلیه صورت ، چشم ، ابرو ، گونه و چانه است. این قابل درک است چشم ها و پیشانی شما بخشی از چهره شما نیز هست. با این حال ، یک صورت آسان به خودی خود تنها به دو سوم پایین صورت - گونه ها و فک خط می دهد.

چرا این مورد است؟ این تا حد زیادی به دلیل تفاوت در آناتومی است. پوست ، ماهیچه ها و سایر بافت ها در امتداد ابرو و پلک های آن کاملاً مشخص است و جراحی زیبایی به هر یک از این مناطق نیاز به یک تکنیک کاملاً متفاوت نسبت به روش های مورد استفاده در هنگام برآمدگی دارد.

معمول است که بیماران در همان زمان انجام عمل جراحی ، لیفت پلک ، بالابر ابرو یا کانتور گردن را انتخاب کنند ، اما در این موارد ، یک جراح زیبایی در واقع دو عمل متفاوت را در یک عمل واحد انجام می دهد. به همین ترتیب ، بیمارانی که فقط می خواهند به پیری اطراف چشم یا گردن بپردازند ، می توانند به طور معمول فقط با یک بالابر پلک یا بالابر و نه لیفت به اهداف خود برسند.

Comments

Popular posts from this blog

کاشت مو از ریش

لیزر موهای زائد

کاشت مو به روش Super Fue