فرکشنال CO2


فرکشنال CO2 با استفاده از لیزر فراکسیون با استفاده از لیزر کسری لایه های بافت پوست را به روش تکه تکه شده از بین می برد (ستونهای پوست برداشته می شوند و پوست اطراف هر ستون را برای دستیابی به بهبود می گذارد) و به کاهش "لکه های سنی" کمک می کند. (همچنین به آن لک های خورشید ، لکه های کبدی و عدس گفته می شود) ، خطوط ریز ، چین و چروک ، زخم ، رنگ آمیزی ناهموار ، سستی پوست ، بی نظمی بافت ، تن کسل کننده ، و یک لایه کلاژن نازک صورت ، گردن و سینه.


اگر می خواهید با یک درمان بیشترین نتیجه را بگیرید ، CO2RE بهترین درمان است. اگر شما توانایی مدتی را برای بهبودی (7-14 روز) دارید ، انجام این یک درمان مانند انجام چندین درمان غیر تهاجمی دیگر به طور همزمان است. همچنین بهترین روش درمانی مناسب برای صدمات و چروک پوست پیشرفته است.

CO2RE یک روش داخلی است که به داروهای قبل و بعد از درمان نیاز دارد تا از بهبودی مناسب و آسایش در طی عمل اطمینان حاصل شود. ناراحتی به عمق درمان متفاوت است. برای راحتی شما در طول درمان ، ممکن است از بی حسی موضعی استفاده کرده و یا بی حس کننده موضعی و یا بی حس کننده ای را تحریک کنیم و داروهای آرام بخش را برای کاهش ناراحتی تجویز کنیم. بعد از درمان ، بیشتر بیماران احساس عمل بعد از عمل را به عنوان یک آفتاب سوختگی بد حدود 12 ساعت تا 2 روز توصیف می کنند. لطفاً دستورالعمل های لازم برای سایر داروهای ضد درد را که بعد از درمان نیز لازم است ، دنبال کنید. ما همچنین قبل از شروع درمان داروهای ضد درد یا آرامش را توصیه می کنیم ، بنابراین لازم است که شخصی بعد از معالجه شما را به خانه ببرد.

به طور معمول یک درمان لیزر با C02RE توصیه می شود. گاهی اوقات ، در منطقه ای که نمی توان با آن تهاجمی رفتار کرد ، ممکن است ما برای بهینه سازی نتایج نیاز به انجام بیش از یک درمان داشته باشیم. برای حفظ نتایج نیز ممکن است از درمانهای نگهداری لازم باشد ، به خصوص اگر از آفتاب جلوگیری نشود یا از مراقبت های مناسب پوست استفاده نشود. گاهی اوقات ، حتی با بهترین مراقبت ، ممکن است طی چند سال درمان دیگری لازم باشد (در ناحیه اطراف چشم ، فقط ممکن است 1-2 سال باشد).

Comments

Popular posts from this blog

کاشت مو از ریش

لیزر موهای زائد

کاشت مو به روش Super Fue