کاشت ابروی کاملا طبیعی


به طور سنتی ، درمان ابروهای نازک یا پراکنده ، تکیه بر محصولات آرایشی برای "پر کردن" موهای ابرو است. با این وجود ، علاقه ای به راه حل دائمی تر وجود دارد: کاشت ابرو.

کاشت ابرو طبیعی توسط جراح زیبایی یا پلاستیک با انتقال موهای خود انجام می شود.

اگرچه این روش مستقیم به جلو به نظر می رسد ، جنبه های مختلفی باید در نظر گرفته شود ، از هزینه گرفته تا خطرات و عوارض جانبی. خواندن را ادامه دهید تا یاد بگیرید که از کاشت ابرو چه انتظاری دارید و چگونه می توان تشخیص داد که آیا این عمل مناسب برای شما مناسب است یا خیر.


کاشت ابرو چیست؟
کاشت ابرو یک روش زیبایی است که در آن پیوندهای مو (شاخه) به ناحیه ابرو شما منتقل می شوند. این هدف این است که موهای جدید از این پیوندها رشد کنند و ظاهری کامل تر ایجاد کنند.

روش
عمل واقعی شبیه به کاشت مو سنتی است.

پیوند موهای ابرو از موهای بالای گوش شما گرفته می شود. یک جراح نه تنها موهای فرد بلکه فولیکول های مو را نیز منتقل می کند. این به شما اطمینان می دهد که به محض خارج شدن موهای اولیه منتقل شده ، موهای جدید قادر به رشد در ابروهای شما خواهند بود.

بعد از انجام بیهوشی عمومی ، جراح برش های کوچکی را در سایت های اهدا کننده فولیکول و همچنین در مکان های پیوند در مرورگر خود انجام می دهد. کل مراحل حدود 2 تا 3 ساعت طول می کشد.

مزایا و معایب
طرفداران کاشت موهای ابرو توجه دارند که موهای جدید طبیعی به نظر می رسند زیرا آنها خود شما هستند. این روش همچنین ممکن است نیاز به آرایش ابرو را محدود کند.

با این حال ، همچنین گزارشات جانبی در این روش گزارش شده است. برای یک ، این پرهزینه است همچنین می تواند چند ماه طول بکشد تا فولیکول های جدید "از بین بروند" تا نتیجه کامل حاصل شود. سرانجام ، این احتمال وجود دارد که این فولیکولهای جدید موهای جدید تولید نکنند.

بهبودی مانند کاشت ابرو چیست؟
دوره بهبودی برای کاشت ابرو نسبتاً سریع است. طی چند روز اول متوجه برخی حفره زدن در اطراف مرورگرها خواهید شد. مهم نیست که در این موارد انتخاب کنید.

ممکن است لازم باشد تا 3 هفته بعد از عمل از ورزش شدید خودداری کنید. در صورت مشاهده هرگونه خونریزی ، تورم یا چرک در محل ، با جراح خود تماس بگیرید.

بعد از گذشت چند هفته ، مشاهده خواهید کرد که موهای پیوند شده خارج می شوند. این کاملاً طبیعی است. موهای جدید موی شما باید تا چند ماه آینده شروع به رشد کنند. در ضمن ممکن است لازم باشد موهای پیوند شده را به طول ابرو کوتاه کنید.

Comments

Popular posts from this blog

کاشت مو از ریش

لیزر موهای زائد

کاشت مو به روش Super Fue