هزینه کاشت ابرو چقدر است؟


آنچه باید درج شود:
در مشاوره اولیه ، پزشک مشخص می کند که بیمار کاندید کاشت ابرو است و در مورد شکل و صورت مورد نظر بحث خواهد کرد. عواملی که احتمالاً به عنوان کاندیدای بیمار را رد می کنند عبارتند از: آلوپسی آرئاتا ، یک بیماری خود ایمنی که باعث ریزش مو می شود ، یا تریکوتیلومانیا ، یک بیماری وسواسی-اجباری است که باعث می شود بیمار موها را بیرون بکشد.
در جراحی ، بیمار بطور معمول بی حسی موضعی و یک داروی آرام بخش خوراکی را دریافت می کند. سپس ، جراح برش کوچکی را در محل اهدا کننده ، معمولاً سر ، ساعد یا ناحیه pubic انجام می دهد و موهای مورد نیاز را برطرف می کند. با استفاده از یک ابزار بزرگنمایی ویژه ، موهای اهدا کننده به کاشتهای تک مو تقسیم می شوند. سپس پزشک برش های ریز در ناحیه ابرو ایجاد می کند و تلاش می کند تا کاشتها را در همان زاویه هایی قرار دهد که موهای طبیعی ابروها در آن قرار می گیرد. این عمل حدود سه ساعت طول می کشد.
بعد از انجام عمل جراحی ، موهای زخمی جزئی وجود دارد که موها در آن کاشت زده شده و بهبودی چند روز طول می کشد. موهای کاشت شده طی چند هفته از بین می روند و به طور معمول چندین ماه طول می کشد تا ابرو دوباره رشد کند. . از آنجا که موهای کاشت ابرو از ناحیه دیگری از بدن گرفته می شود ، مو همچنان به رشد خود ادامه می دهد و حدود یک بار در هفته نیاز به اصلاح دارد.

مرکز پزشکی ترمیم مو برنشتاین نمای کلی از کاشتهای ابرو را ارائه می دهد.
هزینه های اضافی:
موهای کاشت شده حدود یک سال بلوغ و ضخیم می شوند و برخی از بیماران برای کاشت موهای اضافی که برای داشتن ظاهری کامل تر کاشته می شوند ، به پزشک مراجعه می کنند. این تجدید نظر بخشی از هزینه روش اصلی را دارد و بستگی به تعداد واحدهای فولیکولی (گروه های یک یا چند مو) نیاز به کاشت دارد. کاشت ابرو معمولاً 5 تا 8 دلار در هر واحد فولیکولی هزینه دارد.
تخفیف:
برخی پزشکان برای بیماران با پرداخت نقدی کوپن یا تخفیف آنلاین ارائه می دهند. به عنوان مثال ، ترمیم مو ایالات متحده بطور دوره ای برنامه های آنلاین را اجرا می کند ، مانند 40٪ تخفیف "آماده به کار" برای بیمارانی که در برنامه ریزی انعطاف پذیر هستند.
قیمت کاشت ابرو:
مشاوره با یک متخصص پوست متخصص پوست یا یک جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره با تجربه گسترده در انجام کاشت ابرو بسیار مهم است. آکادمی پوست و پوست آمریکا فهرست مکانی از متخصصین پوست را با توجه به محل ارائه می دهد. و انجمن جراحان پلاستیک آمریکا و انجمن آمریکایی جراحی پلاستیک زیبایی خدمات ارجاع ارائه می دهند.
انجمن ریزش موی آمریکا راهنمایی برای انتخاب یک جراح کاشت مو و راهنمایی برای درک اعتبار که اغلب توسط پزشکان انجام ترمیم مو انجام می شود ، ارائه می دهد.
خطرات ناشی از کاشت ابرو شامل بی حسی ، جای زخم و نارضایتی از نتایج است. اتحاد بین المللی جراحان ترمیم مو هشدار می دهد که کاشت ابرو چالش برانگیز است و به یک جراح بسیار ماهر نیاز دارد.

Comments

Popular posts from this blog

کاشت مو از ریش

لیزر موهای زائد

کاشت مو به روش Super Fue