تزریق چربی چیست؟


چگونه می توان از تزریق چربی به عنوان پرکننده های پوستی استفاده کرد؟
برخی از بیماران ممکن است بخواهند تزریق چربی را در نظر بگیرند ، که از چربی برداشت شده از بدن خود بیمار استفاده می کنند که می تواند مجدداً تزریق شود تا باعث پر شدن چهره ، پر شدن چین و چروک و یا ایجاد سطوح کم عمق شود.

تزریق چربی به روش گسترده تری نسبت به پرکننده های بافت نرم "خاموش" نیاز دارد.


"ناحیه اهدا کننده" باید مشخص شود (مانند شکم یا باسن) و از لیپوساکشن برای استخراج چربی استفاده می شود. سپس چربی مکش شده به عنوان پیوند به صورت منتقل می شود.

چربی پیوند شده برای زنده ماندن مجبور است دوباره خون خود را دوباره بگیرد. حدود 50٪ از چربی های تزریق شده زنده می مانند و چربی های باقی مانده برای همیشه زنده می مانند.

نتایج تزریق چربی
از نظر چهره ، بیشتر چربی های منتقل شده معمولاً زنده می مانند ، اما نتایج می توانند کمی پیش بینی شوند. به طور معمول ، برای رسیدن به نتایج مطلوب ، روشهای مختلف انتقال چربی مورد نیاز است.

استفاده از انتقال چربی باعث ناراحتی های اضافی در ناحیه اهدا کننده می شود. این یک عمل جراحی جزئی است که می تواند در اتاق درمان جراح یا در یک اتاق عمل انجام شود.
خطرات پرکننده پوستی چیست؟
تصمیم به استفاده از پرکننده ها بسیار شخصی است. شما باید تصمیم بگیرید که آیا این مزایا به اهداف شما می رسد و آیا خطرات و عوارض احتمالی پرکننده های پوستی قابل قبول است یا خیر.

جراح پلاستیک و یا کارمندان شما خطرات را با جزئیات توضیح می دهند.

از شما خواسته می شود تا اطمینان حاصل كنید كه به طور كامل روش و همچنین خطرات و عوارض احتمالی را می توانید فرم های رضایت را امضا كنید.

عوارض شدید ناشی از پرکننده های پوستی شایع نیست. خطرات بالقوه بسته به نوع پرکننده خاص و ماندگاری نسبی ماده پرکننده متفاوت است و شامل موارد زیر است:

فوران های پوستی مانند
عدم تقارن
کبودی ، خونریزی از محل تزریق ، تورم
صدمه به پوست که منجر به زخم و زخم احتمالی می شود
عفونت در محل تزریق
توده
قابل لمس پرکننده در زیر سطح پوست
بثورات پوستی با خارش
قرمزی پوست
زیر و یا اصلاح بیش از حد چین و چروک
کوری
نکروز پوستی (زخم یا از بین رفتن پوست از اختلال در جریان خون)
این خطرات و سایر موارد قبل از رضایت شما کاملاً مورد بحث قرار خواهد گرفت.

مهم است که تمام سؤالات خود را مستقیماً با جراح پلاستیک خود مطرح کنید. اگرچه نتایج خوبی از رویه شما انتظار می رود ، اما هیچ تضمینی برای رضایت شما از نتایج خود وجود ندارد. از آنجا که عوارض قابل توجهی از طریق تزریق پرکننده پوستی ایجاد می شود ، لازم است در مراقبت از یک جراح پلاستیک دارای مجوز قرار بگیرید که خطرات را درک کرده و آموزش دیده و آمادگی لازم را برای مقابله با هر گونه عوارضی که ممکن است رخ دهد ، داشته باشید.

در برخی شرایط ، دستیابی به نتایج بهینه با یک روش واحد ممکن نیست. بیشتر پرکننده ها با گذشت زمان از بین می روند. برای حفظ تصحیح خود ، باید تکرار روند تزریق را در فواصل زمانی در نظر بگیرید.

Comments

Popular posts from this blog

کاشت مو از ریش

لیزر موهای زائد

کاشت مو به روش Super Fue