مزوتراپی پوست


درمان مزوتراپی چیست؟
درمان مزوتراپی یک راه حل آرایشی و بهداشتی غیر جراحی است که به منظور کاهش مناطق مشکل در بدن شما از جمله سلولیت ، وزن اضافی ، محاصره بدن و جوان سازی صورت / گردن ، فقط به عنوان چند مورد ذکر شده است. این دارو از طریق تزریقات متعدد حاوی انواع مختلفی از داروهای مورد تأیید FDA ، ویتامین ها و مواد معدنی تأمین می شود.


- در مزودرم ، لایه ای از چربی و بافت زیر پوست وارد می شود.
- مخلوط محتوی تزریق مطابق با هر مورد منحصر به فرد و منطقه خاص برای درمان متفاوت است.
- مزوتراپی همچنین می تواند در کاهش درد و برطرف کردن ریزش مو در خانمها و آقایان موثر باشد.

این یک انقلاب است!

نتایج کاهش وزن فوری مرتبط با لیپوساکشن را نمی توان با نتایج درمان های مزوتراپی مقایسه کرد. لیپوساکشن تاکنون مؤثرترین و سریعترین روش برای کاهش چربی است. با این حال ، مزوتراپی ارزان تر و تهاجمی تر است.

مزوتراپی در مقابل لیپوساکشن


- مزوتراپی به دلیل استفاده از کرمهای بیهوشی که قبل از تزریق روی ناحیه اعمال می شود ، روشی نسبتاً بدون درد است ، در حالی که لیپوساکشن معمولاً منجر به برخی از درد بعد از عمل و همچنین در طول هفته های بهبودی می شود.

- مزوتراپی باعث ایجاد جای زخم نمی شود اگرچه تورم و کبودی سبک ممکن است برای چند روز در منطقه ظاهر شود. لیپوساکشن می تواند باعث ایجاد جای زخم از متوسط ​​تا شدید شود.

- آرام بخشی با مزوتراپی لازم نیست و بیمار می تواند چند لحظه پس از درمان از مطب خارج شود.

اگرچه برای ایالات متحده جدید است ، اما مزوتراپی طی 30 تا 40 سال گذشته در فرانسه بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. بررسی ها در ایالات متحده آمریکا برجسته و البته بحث برانگیز است ، زیرا بسیاری از پزشکان قاطعانه معتقدند جراحی زیبایی گزینه بهتری است.

طرح زیر تخمین استاندارد از آنچه در هر درمان مزوتراپی ناشی می شود است
(تعداد تزریق و میزان دارو از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است):

کاهش چربی / کاهش وزن: معمولاً 2 تا 4 درمان (تزریق) در فواصل 2 تا 4 هفته مورد نیاز است. بسته به منطقه مشکل ، تعداد مراحل افزایش می یابد. از آنجا که درمان های مزوتراپی برای کاهش وزن ، تغییرات چشمگیری ایجاد نمی کند ، به طور کلی برای بیمارانی که نیاز به کمی کاهش چربی در مناطق خاص دارند ، مانند کانتورینگ بدن توصیه می شود.

کاهش سلولیت: تقریباً 3 تا 4 درمان در فواصل 3 تا 4 هفته ضروری است. در حالی که درمان سلولیت کمترین اثربخشی از گزینه های مزوتراپی است ، با این وجود در مقابله با درجه خفیف سلولیت موفقیت آمیز است.

بلفاروپلاستی تحتانی: 1 یا 2 درمان در فواصل 6 هفته توصیه می شود (در بعضی مواقع درمان دوم لازم نیست). برای بلفاروپلاستی زیر چشم ، بیمار قبل از عمل باید کورتیزون مصرف کند و تورم احتمالاً تا 6 هفته ادامه یابد.

جوان سازی صورت: 4 درمان در فواصل 2 تا 3 هفته مورد نیاز است. این یکی از محبوب ترین روش های مزوتراپی است ، زیرا بیماران رضایت بخش بهبود قابل توجهی در ظاهر صورت خود دارند.

نیازی به گفتن نیست ، درمان های مزوتراپی برای ماندن در اینجا هستند. بسیاری از افراد از این روش ساده و بدون جراحی در بازوها و یا ران ها و صورت خود استقبال می کنند.
منبع: خانه سفید

Comments

Popular posts from this blog

کاشت مو از ریش

لیزر موهای زائد

کاشت مو به روش Super Fue