لیفت با نخ


اثر گذر زمان ، قرار گرفتن در معرض طولانی مدت پوست در برابر آفتاب یا استرس روزانه به ویژه در صورت و گردن قابل مشاهده است. شیارها و چین های روی صورت شروع به ظاهر می کنند و باعث می شود بیان صورت از بین نرود و از بین برود. با تشکر از تکنیک لیفت صورت ، می توان این علائم پیری را اصلاح کرد.

لیفت صورت یا لیفت نخ یک روش جراحی برای از بین بردن اضافی پوست روی صورت و گردن و سفت کردن عضلات می باشد ، در نتیجه علائم لکه بینی و بهبود تن و براق شدن روی صورت از بین می رود.


این مداخله مخصوصاً برای خانم های بالای 45 سال که می خواهند یک روش جوان سازی صورت موثر و طولانی مدت برای بازگرداندن سرزندگی از دست رفته در طول سال ها به چهره خود نشان داده شود.

روش لیفت صورت از چه مواردی تشکیل می شود؟
با افزایش سالها ، چین و چروک روی پوست ظاهر می شود ، به خصوص در ناحیه اطراف دهان و بینی (گوشه ای از لب و سولکوس بینی) ، چشم (پاهای کلاغ) ، بین ابرو یا در داخل قابل مشاهده است. گردن (چانه دوبل). پوست صورت خاصیت ارتجاعی و استحکام خود را از دست داده است ، و صورت نیز سعی دارد تا از طریق جراحی کشش و از بین بردن پوست اضافی را انجام دهد.

در مرحله اول ، برای ارزیابی مناسب بودن مداخله باید یک مطالعه کامل قبل از عمل انجام شود و مشخص شود که عمل جراحی چگونه خواهد بود. این عمل با استفاده از بی حسی موضعی و آرام بخش انجام می شود.

جراح حداقل یک برش در پوست سر بالای خط مو ایجاد می کند و به سمت گوش ها امتداد می یابد ، در حالی که لب را در پشت گوش و پوست سر قرار می دهد. به این ترتیب جای زخم استتار شده و قابل رویت نخواهد بود.

سپس لایه های ماهیچه ، پوست و چربی دوباره جابجایی می شوند ، ماهیچه های صورت را محکم می کنند و بافت اضافی را از بین می برند. پس از اتمام عمل ، برش ها با بخیه بخیه می شوند. در بسیاری موارد توصیه می شود این لیفت صورت را با بلفاروپلاستی تکمیل کرده و از این طریق پوست اضافی روی پلکهای فوقانی را از بین ببرید.

بیمار از اتاق عمل با پانسمان و بانداژ روی سر و با داشتن سیستم زهکشی برای جلوگیری از تجمع اگزودات یا خون خارج می شود که روز بعد برداشته می شود. بطور کلی لیفت صورت معمولاً به یک شب بستری نیاز دارد.

علیرغم اینکه لیفت صورت یکی از پیچیده ترین جراحی های صورت است ، اما به طور مرتب با ریسک یا عوارض جانبی کمی انجام می شود و نتایج طبیعی تماشایی و بدون زخم های قابل مشاهده حاصل می شود.

بهبودی و بعد از عمل لیفت صورت چگونه است؟
بعد از عمل لیفت صورت ، طبیعی است که در شبهای اول که بیمار با تسکین دهنده درد کنترل می شود ، ناراحتی های خاصی بدون درد داشته باشد و بعد از چند روز از بین می رود.

روزهای اول معمول است که بیمار پوست صورت را تا حدی "خالی" احساس کند. این احساس در عرض چند هفته از بین می رود. صورت دو هفته اول ظاهر متورم را نشان می دهد که در این مدت توصیه نمی شود که ورزش یا ورزش یا فعالیت هایی را انجام دهید که به صورت آسیب برساند. پوست نباید در مدت سه ماه اول در معرض آفتاب باشد.

به دنبال نشانه های پزشکی و با مراقبت های ویژه ، پس از سه هفته امکان از سرگیری زندگی اجتماعی و کاری ، التهاب در صورت از بین می رود و نتایج بسیار طبیعی را نشان می دهد

خطرات لیفت صورت معمولی در هر نوع مداخله جراحی مانند واکنش به دارو ، خونریزی ، التهاب ، کبودی یا عفونت است. این خطرات به لطف یک مطالعه قبل از عمل و کنترل پزشکی پس از مداخله ، حداقل خواهد بود.

قیمت لیفت صورت چیست؟
قیمت لیفت صورت نیز مانند هر عمل جراحی ، با توجه به هر بیمار متفاوت خواهد بود ، زیرا این یک مداخله بسیار شخصی با توجه به ساختار صورت هر بیمار و انتظارات آنها از بیمار است.

هزینه های جراح ، بیهوشی ، هزینه های بیمارستان از جمله مراقبت های پرستاری ، اتاق عمل و بستری در بیمارستان و همچنین دارو و سایر هزینه های اضافی باید در نظر گرفته شود.

می توانیم در نظر بگیریم که قیمت تقریبی لیفت صورت بین 4000 تا 6000 یورو خواهد بود ، بسته به اینکه آیا درمانی برای جوانسازی یک ناحیه خاص از صورت (گردن ، ناحیه تحتانی یا ناحیه فوقانی صورت) ، انجام لیفت کامل صورت یا اگر شامل آن باشد یک روش بلفاروپلاستی برای اصلاح پلک ها.

Comments

Popular posts from this blog

کاشت مو از ریش

لیزر موهای زائد

کاشت مو به روش Super Fue