کاشت مو زنان


زنان با قومیت های مختلف می توانند بسیار موفقیت آمیز در کاشت انجام دهند. موهای بافتی که از نظر شخصیتی بسیار سنگین دیده می شود ، در آفریقایی آمریکایی ها پوشش عالی پوست سر را نشان می دهد. طبیعت درشت و صاف موهای آسیا ، همراه با پوست سر معمولاً به رنگ زیتون ، نتیجه بسیار خوبی را نیز به همراه دارد. موهای سیاه با کاشتهایی با ابعاد بزرگتر طبیعی به نظر می رسند ، در حالی که در صورت عدم استفاده از کاشتهای کوچک ، بافت درشت موهای آسیا "نرم" به نظر می رسد.

برای افرادی که درخواست ترمیم مو دارند و براساس دلایل جسمی ، پزشکی یا روانی نامزدهای مناسبی در نظر گرفته نمی شوند ، گزینه های محدودی وجود دارد. این موارد شامل آرایش مو (کلاه گیس) و آرایش پوست سر (کوور ، آزمایشگاه اسپنسر فارست ، وستپورت ، سی تی اس) می باشد. داروهایی از قبیل مینوکسیدیل و آلداکتون گاها مناسب هستند اما کاربرد محدودی دارند.

عوارض
کاشت مو زنان میزان عادت بسیار کمی دارد. عوارض در زنان مشابه با مردان است و در منابع ذکر شده به تفصیل مورد بحث قرار گرفته است. باز هم ، انتظارات زنان معمولاً بیشتر از مردان است و بنابراین احتمال نارضایتی بیشتر است. همانطور که قبلاً اشاره شد ، انتخاب دقیق بیمار می تواند به جلوگیری از این مشکل کمک کند.

یکی از تفاوت های مهم بین کاشت مو در زنان و مردان ، احتمال وجود تلوژن بعد از عمل موهای اطراف بدن است. خانمهایی که دارای ریزش موی کلی هستند ، همانطور که در ریزش مو نوع 1 یا 2 مشاهده می شود ، به ویژه در معرض این پدیده هستند (شکل 10). هیچ پیش بینی کننده دیگری برای تعیین اینکه چه کسی احتمال ابتلا به این ریزش موی مو در مجاورت کاشت بیشتر است وجود ندارد. به طور کلی ، تلوژن از 2 تا 4 هفته پس از کاشت شروع می شود و تقریباً 2 تا 3 ماه طول می کشد ، در این زمان موهای ریخته شده به تدریج دوباره می شوند. طبق تعریف ، تلوژن موقتی است ، اما می تواند برای بیمار که موهایش کمیاب است ، بسیار مشکل ساز باشد.
نتیجه
یک موی سر کامل برای زنان در هر سنی یک هنجار فرهنگی است. تکنیک های اخیر برای برداشت موی موثر اهدا کننده مو و تهیه دقیق کاشت مو باعث شده است تا بسیاری از خانم ها کاندید عمل جراحی ترمیم مو شوند. ایجاد هنری کاشتهای در اندازه های مختلف و انجام دقیق این کاشتهای شکننده باعث شده است تا معالجه برخی از زنانی که احتمالاً از چند سال قبل کاندید عمل جراحی نشده بودند ، شود. هنوز انتخاب دقیق بیمار برای جراحی ترمیم مو ضروری است.

Comments

Popular posts from this blog

کاشت مو از ریش

لیزر موهای زائد

کاشت مو به روش Super Fue