یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو در ایران


این روش بیش از دو دهه است که وجود دارد و یک روش انقلابی برای ترمیم موی طبیعی به نظر می رسد که برای اولین بار و برای سالهای زیادی پس از آن ساخته شده است. اما در حالی که قبلاً نتایج غیرقابل باور را ارائه می داد ، دکتر Sobel توضیح می دهد که این روش بدون کمبود آن نیست. بسته به تعداد پیوند درج شده ، این نوع جراحی می تواند ساعت های زیادی طول بکشد ، و راهی برای جلوگیری از جای زخم افقی حاصل از آن در پشت سر وجود ندارد. در حین بهبودی ، این برش برجسته خواهد بود و بیماران باید در طول بهبودی از هر دو برش خطی در پشت سر و سایتهای گیرنده مراقبت کنند.

تکنیک FUE در بهترین کلینیک کاشت مو در ایران به عنوان ابزاری برای دستیابی به نتایج مشابه FUT در حین پرداختن به معایب ایجاد شده است. مانند FUT ، FUE شامل برداشتن فولیکول های مو از محل اهدا کننده در پشت سر و حرکت آنها برای ایجاد یک موی طبیعی تر و طبیعی تر است. بر خلاف FUT ، این روش شامل برداشتن یک نوار بافت از پشت سر نیست بلکه جمع آوری فولیکول های موهای فرد به طور مستقیم از پوست سر و قرار دادن آنها در برش های کوچک ساخته شده در محل گیرنده است.

در حالی که تکنیک دقیق FUE به زمان بیشتری در جراحی نیاز دارد ، این روش جای زخم خطی و مراقبت پیشرفته از زخم مورد نیاز FUT را از بین می برد. روش FUE همچنین خرابی را کاهش می دهد و سطح ناراحتی بعد از عمل را کاهش می دهد.

پیشرفت های جدید در ترمیم مو FUE
به طور سنتی ، روش های زیادی برای ترمیم مو وجود نداشته است ، اما این بدان معنا نیست که نوآوری رکود کرده است. توسط دکتر Sobel ، در سالهای اخیر ، فداکاری مجدد به گزینه هایی برای بهینه سازی مزایای ترمیم جراحی و در عین حال به حداقل رساندن اشکالات مشاهده شده است. ترمیم مو نمونه ای از این پیشرفت ها است.

یک تکنیک FUE با حداقل تهاجمی است که باعث کاهش خودکار روند کار ، کاهش ناراحتی ، افزایش سرعت گرفتن فولیکول های مو پیوند شده و کاهش زمان خرابی در مقایسه با FUE سنتی می شود. نه تنها جای زخم خطی وجود ندارد ، دکتر Sobel توضیح می دهد ، نتایج طبیعی تر به نظر می رسند زیرا در هنگام برداشت و کاشت کاشت ، کمتر خطا وجود دارد.

این روش برای کاهش هرگونه ناراحتی در مطب با بی حسی موضعی انجام می شود. فولیکولهای جداگانه با استفاده از سیستم به آرامی از پشت و پهلوهای سر استخراج می شوند و با دقت در یک الگوی ظاهری طبیعی در پوست سر مناطق نازک قرار می گیرند. فعالیتهای عادی فقط در طی چند روز می توانند از سر گرفته شوند و با شروع چرخه رشد مو ، نتایج طی چند ماه آینده ظاهر می شود.

Comments

Popular posts from this blog

کاشت مو از ریش

لیزر موهای زائد

کاشت مو به روش Super Fue